גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

שש עובדות על טיפול אנרגטי

גליה נתן אפשטיין, ביואורגונומי, טיפול אנרגטי, ארומתרפיה, ניהול אנרגיה, טיפול מרחוק, הילינג אנרגטי, נשים, שינוי, אנרגיה

טיפול אנרגטי הוא פרקטיקה הוליסטית שמפעילה את מערכות האנרגיה העדינות של הגוף להסרת חסימות אנרגטיות. על ידי פתיחת החסימות האנרגטיות הללו, מתאפשרת יכולתו הטבעית של הגוף להבריא את עצמו. טיפול בביואורגונומי זו דוגמא מצוינת לכך.

בביואורגונומי אנחנו מזמנים את הגוף האנרגטי של האדם ומטפלים בו, מתוך ההבנה שמה שקורה בגוף האנרגטי מתורגם אחר כך בגוף הפיזי עצמו. מחקרים מוכיחים זאת, וגם הרעיון של מחשבה יוצרת מציאות – הכל מתחיל מרעיון, שהוא אנרגיה.

הגדרה זו אינה קלה לעיכול ולכן החלטתי לדבר על עובדות שונות בהקשר הזה בראי המדע, ההיסטוריה, תרבויות עתיקות, כדי להבהיר כל בלבול או תפיסות שגויות שייתכן ויש לכם לגבי טיפול אנרגטי.

 

העובדה הראשונה – טיפול אנרגטי מתבסס על עקרונות מדעיים.

כולנו למדנו בשעורי פיזיקה בבית הספר, שחומר מורכב ממולקולות והמולקולות מורכבות מאטומים, שהם 99.9% אנרגיה. לכן אפילו משהו שהוא מוצק, כמו שולחן, רוטט כל הזמן. כבני אדם, גם אנחנו רוטטים.

כשאנחנו אומרים שלמישהו יש "אנרגיות טובות", אנחנו מתכוונים באמת על אנרגיית הרטט של אותו אדם – אנשים חיוביים ומאושרים רוטטים בתדר גבוה יותר. ניתן להרגיש אותו! ולכן לרוב התדר שלנו עולה בסביבתם, כי הטבע שואף לאיזון תמידי – חוק כלים שלובים בפיזיקה.

גם למקומות יש תדר של ויברציות אנרגטיות. כשנכנסים לחדר בו התרחשה קטטה, אנחנו יכולים לחוש מיד אנרגיה צפופה ודחוסה, ולא יהיה לנו נעים לשהות שם ולכן נעדיף לצאת ממנו החוצה, כי נרגיש שזה מוריד לנו את האנרגיה – שוב חוק כלים שלובים.

בחוף הים יש רטט של אנרגיה קלה בזכות המלח (מנקה אנרגטי טבעי) וזרימת האוויר. האוויר בחוף הים גם רוטט בתדר גבוה יותר. וזו הסיבה שאנו מרגישים תחושה של התנקות, רווחה אישית ורוגע בחוף הים.

הנפש והתודעה שלנו הן בעלות מבנה של מעין שדה, המתפרש מעבר לגוף שלנו, בדיוק כמו שדה מגנטי מסביב למגנט עצמו, או גלי תקשורת מעבר למיקום הטלפון עצמו ובדיוק כפי שכוח הכבידה של כדור הארץ מתפרש מעבר לכדור עצמו.
זו גם הסיבה שטיפול אנרגטי מרחוק עובד, כי השדה האנרגטי שלנו והתודעה שלנו מתפרשים על פני המרחב ואינם מוגבלים למקום או לזמן בו אנו נמצאים.

 

 

עובדה שניה – לא חייבים להיות אנשים רוחניים כדי שטיפול אנרגטי יעבוד.

בדיוק כמו שאנחנו לא צריכים להבין את כל חוקי הפיזיקה כדי לדעת שהם עובדים.

גם אם אנחנו לא מבינים את עקרונות חוק הכבידה אנחנו יודעים שאם אנחנו זורקים משהו – הוא יפול על הריצפה. אנחנו גם יודעים שלחומרים יש מצבי צבירה שונים, והמעבר בין סוגי החומרים הוא ביטוי של טמפרטורה ולחץ, כי הטבע שואף לאיזונים – חוק כלים שלובים. אותו הדבר עם הגוף שלנו – פעמים רבות לאחר תקופה לחוצה אנחנו חווים קריסה פיזית של הגוף. למה? כי השתמשנו באנרגיות ולא דאגנו להטעין את עצמנו חזרה באנרגיה או לנקות את מה שמפריע לנו.

אין צורך להבין לחלוטין את המושג של "טיפול אנרגטי" לפני שמתנסים בו. כדי להפיק את המירב מטיפול אנרגטי, הייתי ממליצה להגיע בראש פתוח ובנפש חפצה. כל זמן הוא זמן טוב להתחיל בטיפול אנרגטי, אפילו עצמי.

אם אתם לחוצים, חרדים או מרוקנים גופנית, טיפול אנרגטי, ביואורגונומי במיוחד, יכול לסייע לכם להירגע ולהרגיש מאוזנים יותר.
ואם אתם כבר מרגישים טוב, תמיד אפשר להרגיש קצת יותר טוב!

חשוב לציין כי טיפול אנרגטי הוא תהליך משלים ואינו סותר או מהווה תחליף כלשהו לטיפול קונבנציונלי או תרופתי שלוקחים. 

 

עובדה שלישית – הנושא הוא עתיק יומין.

תרבויות רבות חקרו ולמדו את מקורות האנרגיה של הגוף במשך אלפי שנים – ישנם פפירוסים וכתבים מצריים המדברים על הנחת ידיים כאמצעי ריפוי כבר בשנת 1550 לפני הספירה.

רייקי היא המסורת היפנית של טיפול אנרגטי והיא מתוארכת לתחילת המאה העשרים.

הצ'אקרות, שבעת מרכזי העברת האנרגיה של הגוף, מתוארות בטקסטים הינדים קדומים. מרידיאנים, נתיבי אנרגיה של הגוף, הם מפות הדרכים עליהן מתבססים מתרגלים ברפואה סינית בדיקור.

אף על פי שתרבויות עתיקות שונות השתמשו במודלים שונים כדי לעורר את יכולתו הטבעית של הגוף להבריא, כולם ראו באנרגיה פנימית כוח חזק של טוב. אנחנו כיום רק מתחילים לגלות את מה שנחקר והיה ידוע מאות ואלפי שנים בעבר. הטיפול האנרגטי היה נעשה במגע או באמצעות תמציות טבעיות וצמחי מרפא לאורך כל ההיסטוריה, ותמיד ראה באדם לא רק גוף פיזי, אלא ישות הוליסטית עתיקת יומין, עם רבדים רבים של גוף, נפש ורוח.

 

עובדה רביעית – על אפקט הפלצבו.

זהו מצב בו המוח משכנע את הגוף שטיפול מסוים יעבוד ואז זה בדיוק מה שקורה.

כאשר עורכים ניסויים לבדיקת תרופות, קיים אחוז לא קטן של מטופלים שנרפאים או שיש הקלה משמעותית בתסמינים שלהם על אף שהם אינם מקבלים תרופה.

לאפקט הפלצבו היתה פעם קונוטציה שלילית, אך כעת מדענים מגלים איזה מנגנון חזק הוא יכול להיות. בעיקרו של דבר, פלצבו מעורר תגובת רגיעה, שנראית כמאפשרת לגוף הזדמנות להבריא את עצמו.

ראו את דר. דיוויד המילטון, כימאי שעזב את תחום הרפואה לאחר שנוכח בהשפעה החיובית של פלצבו על המצב הבריאותי של מטופלים והתחיל לחקור זאת. היום הוא מלמד אנשים איך לרתום את המוח והרגשות שלהם כדי לשפר את בריאותם [האתר שלו: https://drdavidhamilton.com].

זה בדיוק מה שקורה בטיפול אנרגטי –  מעוררים יכולת טבעית של הגוף להבריא את עצמו. וזאת, גם אם החסימה מקורה בד.נ.א. המשפחתי או בעבר – משחררים את התקיעות מהמקור ואז מאפשרים לגוף ולנפש להתחזק ולהבריא את עצמם באופן ספונטני.

 

עובדה חמישית – טיפול אנרגטי הינו נגיש לחלוטין.

ישנם סוגים רבים של מטפלים אנרגטיים, ותוכלו למצוא אותם כמעט בכל מקום.

צורות מסוימות של ריפוי ידני כוללות: טיפולי מגע למיניהם, טווינה, טיפולי קול ואיזון צ'אקרה, וזו רשימה חלקית מאוד.

דיקור סיני גם הוא נגיש מאוד, אך זה דורש נוכחות פיזית ונכונות להידקר. טיפול זה מעורר את זרימת הצ'י לאיזון מחדש של הגוף.

רפלקסולוגיה היא צורה נוספת שמשחררת אנרגיה חסומה ומקדמת ריפוי על ידי גירוי המרידיאנים, האיברים והמערכות הגוף דרך נקודות בכפות הרגליים, הידיים והאוזניים.

אפילו עיסוי הנו סוג של ריפוי אנרגטי, שכן הוא משחרר מתח בשרירים, מעודד את זרימת הלימפה ומאפשר רוגע.

תמיד אפשר למצוא המלצות למטפלים, להתנסות ביוגה ובצ'י קונג או להתייעץ עם מישהו שכבר התנסה בכך. מזמינה אתכם להגיע למרחב שלי בהרצליה ולהתנסות בטיפול אנרגטי, ואם לא מסתדר לכם להגיע אז להתנסות בביואורגונומי מרחוק.

 

עובדה שישית ואחרונה – תוכלו לשמור על בריאותכם האנרגטית גם בנוחות הביתית שלכם.

בדיוק כמו שאנחנו מתקלחים ומצחצחים שיניים כל יום, גם איזון אנרגטי עצמי הוא מחויבות יומיומית. כדי שנוכל לשחרר רעלים וחסמים אנרגטיים ולהיות באיזון מיטבי.

יש אנשים המבצעים זאת באמצעות תרגול יומיומי של מדיטציה, רייקי, צ'י קונג, יוגה, טאי צ'י או כל פעילות גופנית אחרת המאזנת אותם.

אני גם ממליצה על אמבטיה או מקלחת טובה בכל פעם שמתחילים להרגיש את הכבדות מתגנבת לגוף ולחיים. טבילה בים יכולה גם היא לסייע בסילוק תחושת הכבדות והעלאת תחושת ה-well being שלנו.

הרחה או שריפת מרווה, מנקה ומטהרת את השליליות מההילה שלנו ומהמרחב הביתי.

קריסטלים הם בעלי תכונות ריפוי משלהם ויכולים לעזור ולתת דחיפה להזרמת האנרגיה. אפשר להחזיק אותם ביד או להניח במרחב, אבל חשוב לשטוף ולטהר אותם מדי פעם בשמש או במלח, כדי לנקות את האנרגיה שהם קולטים.

הרחה של שמנים אתריים או הזלפה שלהם במבער, מסייעת לתחושת האיזון האנרגטית.

 

זה מה שיפה בתהליך הזה – אנחנו יכולים לאזן את עצמנו בנוחות הביתית שלנו ולהתחבר לדברים שעושים לנו טוב ומרגיעים אותנו. ואם דרושה עזרה – תמיד אפשר לפנות למטפל חיצוני לתמיכה ולסיוע בהתנעת התהליך.

כל מה שדרוש כדי להתחיל את המסע הרוחני שלך הוא סקרנות ונכונות ללמוד.
מי יודע? ייתכן ופשוט תתמכרו לתהליך!

 

מאחלת לכם הנאה במסע. פשוט תחיו בעוצמה!
ואני כאן לכל שאלה או תהיה.

 

** אין בתכנים משום תחליף לקבלת ייעוץ רפואי ו/או פסיכולוגי ו/או מקצועי וכל מטרתם לספק מידע ובשום מקרה אינם בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית. השירות נועד להרחבת הידע האישי ואין לראות בו תחליף להתייעצות עם רופא מומחה. אין בהם משום המלצה לפעולה כזו או אחרת. 

אין בדברים הנאמרים להלן משום ייעוץ רפואי ו/או פסיכולוגי ואין בהם משום המלצה לפעולה כזו או אחרת, אלא קריאה לבוננות ובחינה אישית של הדברים מזוויות שונות.

יודגש כי אינני רופאה או פסיכולוגית בהכשרתי ואינני מוסמכת ליתן ייעוץ רפואי ו/או פסיכולוגי.

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה, חמלה, מנוחה, איזון
גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

נעים מאד, אני גליה נתן אפשטיין,
אני מאמינה, שכל אישה וכל ילד רוצים מישהו שיאמין בהם ויראה את היכולות הגבוהות והמיטיבות שלהם; ואני נותנת להם יד ומסייעת להם להתחבר לעצמם ולפוטנציאל הגבוה שלהם, ולאהוב את עצמם בדיוק כפי שהינם.

אהבת את הבלוג? רוצה לקבל עדכונים למייל?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן