גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מה מיוחד בטיפול האנרגטי שלי?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה, חמלה, מנוחה, איזון

הביואורגונומי מאפשר לי ללוות מרחוק ולעזור לא.נשים בכל חלקי הארץ ובעולם.

אני מטפלת אנרגטית. אני פותחת שער לריפוי לנשים ומאפשרת להן להניע תהליך או לבצע שינוי – בו הן מעוניינות, בחייהן. לעורר את הקיים לצאת לאור. ואז אני מאפשרת, תומכת ומחזקת את התהליך.
הנשים שאני פוגשת מרגישות תקיעות מסוימת בחיים, לחץ וחרדה או פחדים ותחושת בלבול ומצוקה שאינן יודעות מהיכן להתחיל, בתחום הקריירה, האישי, המשפחתי או הזוגי. אני מטפלת בהן באמצעות טיפול אנרגטי משולב המותאם אישית לכל אישה, והכולל כלים מעולם הטיפול האנרגטי: ביואורגונומי, רייקי, תרגילי אנרגיה ותמציות ארומתרפיות; ומסייעת להן לחוש הקלה, בהירות, בטחון עצמי רב יותר ותחושת אושר. אני מסייעת להן להניע שינוי ולממש את עצמן במלואן.

הייחוד בטיפול האנרגטי שאני עושה הוא בשילוב בין מספר שיטות: ביואורגונומי, רייקי, ארומתרפיה, תרגילי אנרגיה ותרגילי תודעה. במסגרת הטיפול המשולב משתחררים לעיתים חסמים, שהאישה אינה מודעת להם – מגלגולים קודמים או בד.נ.א המשפחתי. 

נשים שכבר ניסו טיפולים שונים אך הבעיה טרם נפתרה או שההקלה המשמעותית טרם הגיעה, מוצאות פעמים רבות פתרון במסגרת הטיפול האנרגטי בביואורגונומי.

אני בודקת את הגוף האנרגטי של הלקוחה גם בגלגולי עבר וגם בהקשר המשפחתי הרחב, ולעיתים מקור הבעיה הוא שם, ואם לא נשחרר אותו מהשורש, יהיה קשה להניע שינוי כלשהו.
זהו יתרון נוסף בהילינג האנרגטי המשולב – הוא מותאם אישית ללקוחה ולרוב הוא קצר, ממוקד ואפקטיבי.

 אני מציידת את הלקוחה בכלים לטיפול אישי כך שהיא יכולה להטמיע את הטיפול ולשמור על תוצאותיו במרחב הביתי שלה ובעצמה. זה נעשה באמצעות תמצית ארומטית, תרגילי אנרגיה ותרגילי תודעה שונים.

אבל אני לא מטפלת בכל אחת:

אני צריכה לקבל 5 תשובות חיוביות לשאלות הבאות:
1. האם מותר לי לאבחן?
2. האם מותר לי לטפל?
3. האם האישה רוצה להחלים ב-100%?
4. האם הטיפול יעזור ב-100%?
5. האם אני המטפלת המתאימה לה ב-100%?
התשובות לכל השאלות חייבות להיות חיוביות וב-100% אחרת אינני מטפלת, ואני מסבירה, שכרגע, אני לא המטפלת המדויקת עבורה בתהליך.

 

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, טיפול, העצמה נשית, איזון, ניהול אנרגיה, טיפול מרחוק, לגלות את עצמי מחדש

אם מעניין אותך לבדוק התאמה ולהתנסות בסדרת טיפולים קצרה, מזמינה אותך ליצור עימי קשר 

Discipline is the bridge between goals & reasults

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן