גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מה זה טיפול ביואורגונומי?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, טיפול, אנרגיה

מה זה טיפול ביואורגונומי? טעימה קלה על אנרגיה ועל טיפול אנרגטי:
אנרגיות – אלקטרומגנטיות ועדינות יותר, הן היוצרות את התשתית הדינמית של הגוף הפיזי שלנו; הזרימה, האיזון וההרמוניה של סוגי האנרגיות הללו משתקפות בבריאות הגוף שלנו. כאשר הגוף אינו בריא, ניתן לזהות ולטפל באנרגיות התואמות את ההפרעות הפוגעות בגוף. האנרגיה הינה כוח חיוני, ספונטני המצוי בכל דבר: חי, צומח ודומם. אנרגיה זו כשהיא נמצאת בתנועה ומאוזנת קובעת רבות באשר לבריאות ולאושר שלנו.

 

בעבר ידענו לטפל בעצמנו באופן טבעי וספונטני ולאזן ולחזק את האנרגיות בגוף שלנו. עם הקידמה וההיפראקטיביות של חיינו, יכולת מולדת זו אבדה לנו, ולכן כדאי ללמוד איך לחזק את אנרגיית החיים הטבעית שלנו, באופן שאנרגיות שנחלשו או יצאו מאיזון, ניתנות לשחזור ולריפוי ספונטני.

 

הביואורגונומי הינה טכניקה לחישת גלי אנרגיה הנושאים מידע מדויק על גוף האדם וכל גוף באשר הוא, ובעזרתה ניתן לטפל בגוף, ברגש ובנפש.

 

הביואורגונומי הינה שיטת טיפול המתבססת על אנרגיית החיים [האורגון]. אנרגיית האורגון היא אנרגיה המצויה ביקום, באטמוספירה ובכל מקום בו יש חיים. שדות האנרגיה סביב הגוף ובתוך הגוף מהווים שכבת הגנה המונעת מהגוף להינזק. על-פי הביואורגונומי הבריאות מתאפשרת כשאנרגיית החיים זורמת בחופשיות אצל כל אחד מאיתנו. העיקרון בבסיס הטיפול האנרגטי הינו שאדם חולה הוא נטול אנרגיה בגוף כולו או באיבר או במערכת כלשהי בגוף.

 

על פי הביואורגונומי, מחלות קיימות כי לאיבר או לתא 'אין שדות אנרגיה' או ניתן לומר שישנה חסימה אנרגטית באיבר בו קיים כאב או חולי. הטיפול הביואורגונומי פותח את החסימה, מחזיר לגוף את פוטנציאל ההבראה הטבעי שלו ואת האיזון האנרגטי בגוף.

 

הבסיס לטיפול בשיטת הביואורגונומי הוא ההבנה כי רוב הבעיות שאנו חווים (פיזיות או נפשיות) נוצרות בגופים האנרגטיים המקיפים אותנו, ומשם מחלחלות אל הגוף הפיזי ומתבטאות כמחלות פיזיות או כבעיה נפשית. כלומר ברגע שאין לאיבר כלשהו בגוף או לגוף בכללותו שדות אנרגיה נוצרת מחלה. חוסר אנרגיה יכול לנבוע כתוצאה מפציעה פיזית, מפחד או מטראומה שאדם חווה.

 

הטיפול בשיטת הביואורגונומי נעשה בשורש הבעיה, ולא רק בסמפטומים המלווים אליה. לכן ניתן לשחרר מכאבים ומדפוסי חשיבה שליליים הסוגרים אותנו במשך שנים ומעכבים את חיינו ואת התפתחותנו.

אנרגיית האורגון אמורה להיות מאוזנת ולזרום בחופשיות, ולמרות זאת אצל רובנו קיימות בעיות של :
חוסר אנרגיה – איבר או אזור בגוף, שיש בו חוסר מלא או חלקי של אנרגיה; או
עודף אנרגיה – ארגיה התקועה באיבר או באזור מסוים בגוף, וגורמת לחסימה כיון שאינה זורמת באופן חופשי.


שיטת הטיפול הביואורגונומי משקמת את הגוף האנרגטי וזה עוזר בתורו לשקם את הגוף הפיזי. הגוף הפיזי שלנו הוא חלק קטן מהגוף האנרגטי שלנו – רוב הגוף שלנו הוא אנרגטי במהותו ונכאן גם עוצמת הטיפול, כיון שהכל יושב בגוף האנרגטי שלנו.


יתרונה של הביואורגונומי הוא בכך שהיא מאפשרת למטפל ולכל מי שמשתמש בה בה לאתר, לזהות ולאבחן אם הגלים האנרגטיים המפעילים את מערכות החיים ולטפל בחסימות הקיימות בהם. בגלים אלה, הנמצאים בתוך הגוף ומסביבו, באטמוספירה וביקום כולו, ניתן לחוש בטכניקת עפעוף העיניים. טכניקה זו היא טכניקה שכל אחד מאיתנו יכול ללמוד.

 

הייחודיות של הביואורגונומי ואחד מיתרונותיו המרכזיים הוא שהאבחון והריפוי אינם מצריכים את נוכחות המטופל ליד המטפל, כיון שהטיפול יכול להיתבצע מרחוק, באופן שהמטפל מזמן את הגוף האנרגטי של המטופל (שהוא העתק מדויק של הגוף הפיסי), מאבחן את הבעיות ומטפל בהן.

 

טיפול אנרגטי יכול להוות טיפול משלים לטיפול הרפואי הקונבנציונלי בנושא של מכאובים פיזיים או רגשיים. בנוסף, טיפול אנרגטי יכול להוות דרך קלה ונגישה לטיפול עצמי ולעזרה עצמית כדי להגיע לבריאות חיונית וטובה.

 

אני אוהבת את העובדה שאני יכולה לחזק ולאזן את עצמי ואת המטופלים שלי בכוחות עצמי ובקלות. זה לא מורכב כמו מדע טילים, אבל מעיף לא פחות רחוק את היכולות שלנו, ומשדרג את איכות החיים.

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה, חמלה, מנוחה, איזון
גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

נעים מאד, אני גליה נתן אפשטיין,
אני מאמינה, שכל אישה וכל ילד רוצים מישהו שיאמין בהם ויראה את היכולות הגבוהות והמיטיבות שלהם; ואני נותנת להם יד ומסייעת להם להתחבר לעצמם ולפוטנציאל הגבוה שלהם, ולאהוב את עצמם בדיוק כפי שהינם.

אהבת את הבלוג? רוצה לקבל עדכונים למייל?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן