גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מה זה טיפול אנרגטי מרחוק?

גליה נתן אפשטיין, טיפול אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, טו בשבט

כשפתחתי את הקליניקה שלי, הרוב המכריע של הטיפולים שעשיתי היו טיפולים מרחוק. עכשיו, לשמחתי, מגיעות אליי יותר נשים לקליניקה. עם זאת, ולאור המצב, הפחד וחוסר הודאות, אני רוצה לחדד ולענות על שאלות בעניין טיפול אנרגטי מרחוק:

מה זה טיפול אנרגטי?

אני מטפלת בביואורוגונומי וברייקי מרחוק. אלו שיטות טיפול אנרגטיות בהן מזרימים את אנרגיית החיים, המצויה ביקום, לאדם. וזה מסייע לו לשחרר אנרגיה חסומה. חסימה יכולה לנבוע מגורמים שונים, בין היתר, פציעות, פחדים, טראומות, הפרעות אנרגטיות ועוד. שחרור החסימה מאפשר לאדם לממש יותר מהפוטנציאל הטבעי שלו ולרפא את עצמו, ולמעשה, למקסם את אנרגיית החיים שלו.

למה ואיך זה עובד מרחוק?

הנפש והתודעה שלנו הן בעלות מבנה של מעין שדה, המתפרש מעבר לגוף שלנו, בדיוק כמו שדה מגנטי מסביב למגנט עצמו.

זו גם הסיבה שטיפול מרחוק עובד, כי השדה האנרגטי שלנו והתודעה שלנו מתפרשים על פני המרחב ואינם מוגבלים למקום או לזמן בו הגוף הפיזי שלנו. בפועל, הגוף הפיזי שלנו נמצא בתוך השדה האנרגטי שלנו!

תחשבו על חיבור אינטרנט אלחוטי [wireless] אנחנו רואים שאנחנו מחוברים, האינטרנט עובד ואנחנו מקבלים נתונים, גם כשאנחנו לא רואים את הכבלים.

האם זה עובד גם אם אני לא מכיר או מאמין בזה?

ממש כן!

אנרגיה היא הבסיס לכל מה שאנחנו עושים עם גופנו. הכל זה אנרגיה: המחשבות שלנו, הזכרונות, החלומות, השפה, הכוונה שלנו. כולנו קולטים את האנרגיה של אנשים אחרים: כשאנו אומרים שלאדם יש אנרגיות טובות, אנחנו בהחלט מסוגלים להרגיש את זה.

לכן, לא חייבים להיות אנשים רוחניים כדי שטיפול אנרגטי יעבוד. בדיוק כמו שאנחנו לא צריכים להבין את כל חוקי הפיזיקה, או את עקרונות חוק הכבידה כדי לדעת, שאם אנחנו זורקים משהו – הוא יפול על הריצפה.

מדוע חשוב לטפל אנרגטית בכלל?

כמו שאנחנו מצחצחים שיניים כל יום; כמו שאנחנו מנקים את הבית כל שבוע; כך חשוב שנעשה גם טיפול אנרגטי לעצמנו, כדי לאזן את השדות האנרגטיים שלנו, ולשחרר תקיעויות, חסמים ורעלים מהגוף האנרגטי או הפיזי שלנו.

אנשים שכבר התנסו טיפולים שונים אך הבעיה טרם נפתרה או שההקלה המשמעותית טרם הגיעה, מוצאים פעמים רבות פתרון במסגרת הטיפול האנרגטי, כיון שאני בודקת את הגוף האנרגטי של המטופל גם בגלגולי עבר וגם בהקשר המשפחתי הרחב, ולעיתים מקור הבעיה הוא שם, ואם לא נשחרר אותו מהשורש, יהיה קשה להניע שינוי כלשהו.

ולכן, אני מזמינה אתכם להתנסות ולטפל בעצמכם.

ואם יש לכם שאלות נוספות אתם תמיד מוזמנים לשאול או להתקשר.

אני תפילה לימים רגועים ומרוממים יותר ולבריאות טובה.

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה, חמלה, מנוחה, איזון
גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

נעים מאד, אני גליה נתן אפשטיין,
אני מאמינה, שכל אישה וכל ילד רוצים מישהו שיאמין בהם ויראה את היכולות הגבוהות והמיטיבות שלהם; ואני נותנת להם יד ומסייעת להם להתחבר לעצמם ולפוטנציאל הגבוה שלהם, ולאהוב את עצמם בדיוק כפי שהינם.

אהבת את הבלוג? רוצה לקבל עדכונים למייל?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן