גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

האם ריפוי אנרגטי עובד בכלל??

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, טיפול טבעי

לפעמים אני נשאלת "אבל ריפוי אנרגטי, האם זה באמת עובד?" התשובה שלי היא כן!!

והנה הסיבה:
הכל זה אנרגיה, ולכל דבר יש תדר, החל מהשדה האלקטרומגנטי העוטף את גופנו ונמצא בתוכו, למים הנמצאים בכוס, ועד לכוס הזכוכית המלאה במים. כחושבים, כחולמים וכאנשים פעילים – אנו אלה היוצרים את חיינו. אנו יוצרים את חיינו על בסיס מה שאנחנו חושבים, מאמינים, וכמובן – עושים.

ככה זה עובד:
מחשבות הן אנרגיה; ככל שאנו חושבים יותר על מחשבה מסוימת, אנו נותנים לה יותר אנרגיה, והיא מתחילה לרטוט בתדר דחוס יותר. מחשבה שניתנת לה כמות אנרגיה רבה תצליח, בסופו של דבר, לחדור אל גופנו עד שהיא תתבטא בחיינו, בעולם הדחוס של מציאות "תלת מימדית", או כפי שאנו מכירים בדרך כלל באמצעות חמשת החושים שלנו.

מחשבה יכולה להתבטא כהרגל, כהתנהגות או כפעולה, שתוביל לתוצאה. איכות המחשבה ומהותה, תיצור את התוצאה. מחשבה שניתנת לה אנרגיה עקבית, אשר אינה מתיישבת עם המהות האמיתית של האדם יכולה להתבטא כמשהו בלתי רצוי, כולל מחלה או חוסר נוחות בגוף; ואילו מחשבה המשקפת את המהות האמיתית שלנו, או את האנרגיה הטהורה שבנו, תוליד יותר ממה שמרגיש לנו טוב – בריאות אופטימלית, שגשוג, מערכות יחסים מזינות וכדומה.

מרבית המטופלים נכנסים עם נכונות לבצע את עבודתם האישית ולנקוט צעדים ממשיים לקראת הריפוי שלהם. אני מניחה שאם תשאלו אותם "האם ריפוי אנרגטי עובד?", תשובתם תהיה "כן, זה עובד" מכיוון שהם חוו את העבודה בפעולה, ואולי אפילו הרגישו את האנרגיה העדינה בגופם, במסגרת החיבור שלהם עם עצמם, או בחיבור שלהם לרוחני.

ועדיין, אם אתם מרגישים שזה לא אמיתי עבורכם, אז זה לא אמיתי עבורכם. בתחום הטיפול האנרגטי, לא ניתן לשכנע את מי שאינו מאמין שזה 'אמיתי'.

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה, חמלה, מנוחה, איזון
גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

נעים מאד, אני גליה נתן אפשטיין,
אני מאמינה, שכל אישה וכל ילד רוצים מישהו שיאמין בהם ויראה את היכולות הגבוהות והמיטיבות שלהם; ואני נותנת להם יד ומסייעת להם להתחבר לעצמם ולפוטנציאל הגבוה שלהם, ולאהוב את עצמם בדיוק כפי שהינם.

אהבת את הבלוג? רוצה לקבל עדכונים למייל?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן