גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

איך עזרתי לאישה בתקופה עמוסה מאוד להגיע להקלה גדולה, ולנשום בצורה סדירה?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, טיפול טבעי, אלכסונים, נשימות

לא מזמן הגיעה אליי אישה, לטיפול אנרגטי מרחוק, וביקשה להסדיר את הנשימה שלה. היא היתה בתקופה עמוסה מאוד והרגישה שהיא לא נושמת בצורה סדירה, פיזית ונפשית, שהיא לא מכניסה מספיק אויר לריאות.

במהלך הטיפול עלו נושאים שונים, בהם טיפלתי, ודברים התחילו להשתחרר. היא הרגישה הקלה ושהיא מצליחה לנשום עמוק יותר. גם במהלך השיחה לאחר כל טיפול הצבעתי על נקודות חשובות שעזרו לה לשמור על מודעות גבוהה כך שתחושת המחנק נמנעה עוד בטרם נוצרה.

בנוסף, כיון שהנשימה מניעה את האנרגיה בגוף, היה חשוב לי שהיא תתרגל נשימות עמוקות, ונתתי לה לתרגל את תרגיל הנשימה הבא: לקחת נשימה עמוקה בספירה של 5, להחזיק את הנשימה לספירה של 5, ולשאוף החוצה בספירה של 5. ועל התרגיל הזה לחזור 5 פעמים ברצף.

ממליצה גם לכן לנסות את התרגיל!

בסיום הטיפול הנשימה העמוקה הפכה אינטואיטיבית יותר עבורה ותרגיל הנשימה הפך לתרגיל יומיומי! ואין דבר מרגש יותר מזה עבורי! כיון שזה הפך להרגל, הרי שהיא כבר מטפלת בעצמה לבד, ותדע גם בעתיד להרגיע את עצמה במצבי לחץ ולנהל את הנשימה שלה.

אם גם אתן רוצות לשפר את איכות החיים שלכן, לשחרר תקיעויות בקלות, ולהכניס לחייכן כלים שיסייעו לכן בתהליך אותו אתן רוצות לקדם, מוזמנות לפנות אליי.

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה, חמלה, מנוחה, איזון
גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

נעים מאד, אני גליה נתן אפשטיין,
אני מאמינה, שכל אישה וכל ילד רוצים מישהו שיאמין בהם ויראה את היכולות הגבוהות והמיטיבות שלהם; ואני נותנת להם יד ומסייעת להם להתחבר לעצמם ולפוטנציאל הגבוה שלהם, ולאהוב את עצמם בדיוק כפי שהינם.

אהבת את הבלוג? רוצה לקבל עדכונים למייל?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן