גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

איך נולד המותג Aroma Free-quency?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה

לפני כחודשיים בערך השתתפתי בסדנת מוצר קיץ בכיף מבית פרשביז. בכלל לא היו לי מוצרים, לבד מהטיפול האנרגטי. גם לא הייתי שלמה במיוחד עם ההחלטה להשתתף בסדנא, כיון שלא באמת היו לי מוצרים או תכנים, מהם ניתן "לגזור" מוצרים קטנים יותר. אבל אני החלטתי לנצל כל הזדמנות הנקרית בדרכי, ולכן מילאתי את השאלון המקדים לסדנא והגשתי. לי היה ברור שאני לא מתאימה, אבל נמצאתי מתאימה. אם היה תלוי בי – אפילו לא הייתי חושבת להגיש מועמדות. מזל שהחלטתי לנצל הזדמנות.

כבר לפני הסדנא חשבתי עם עצמי איזה מוצר אני יכולה להוסיף, וחשבתי על תמציות ריח אנרגטית, אבל זה לא הדליק אותי במיוחד.

בסדנא בנינו את המוצר של תמצית ארומטית אנרגטית המותאמת אישית ותומכת בטיפול האנרגטי, וקראנו לה FREE-QUENCY. הכנתי פוסט לפרסום. אבל עדיין לא היו לי בקבוקים, מותג, שם ואפילו לא ידעתי איך מתחילים. אבל דבר אחד החלטתי – שאני מוציאה את המוצר הזה בתוך שבוע! אם לא אוציא אותו תוך שבוע – זה כבר לא יקרה. איך תוך שבוע? – לא ידעתי אבל לשם כיוונתי.

קיצורו של דבר – עליתי עם הפוסט על המוצר בתוך שבוע. אמנם לא היה ביקוש למוצר, אבל אני הרווחתי המון:

1. הכרתי את גליה בר און, נשמה תאומה, שזה בונוס בפני עצמו. גליה בנתה לי המותג AROMA FREE-QUENCY, עיצבה ויצרה אותו. הדריכה אותי איך לשלוח מוצרים וציידה אותי בדוגמאות אינספור.

2. הכרתי את גלית שמש – שבנתה בסדנא מוצר לבעלי עסקים לזיהוי השאלה והמסר שלהם בעסק. היה ברור לי שכאשר היא יוצאת עם הפרסום – אני נרשמת כי זה הדבר הדרוש לי במיוחד.

3. התחלתי להכין תמציות ארומטיות אנרגטיות, וקיבלתי עליהן תגובות נהדרות! מיותר לציין שאני נהנית להכין אותן. הן מותאמות אישית לאדם, ומבחינתי הן כמו פאזל שאני מרכיבה כדי שהאדם יתחבר לתמצית ושהתמצית תעשה את העבודה האנרגטית הנדרשת.

4. והכרתי את רבקה חסון, מטפלת בשיטת סאטיה, שאנחנו חולקות שפה משותפת כאשר אנחנו מתארות את הטיפול. היא גם היתה איתי באתונה.

ותודה לרונן גפני ולרויטל פיזנטי על סדנא מצויינת!!

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה, חמלה, מנוחה, איזון
גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

נעים מאד, אני גליה נתן אפשטיין,
אני מאמינה, שכל אישה וכל ילד רוצים מישהו שיאמין בהם ויראה את היכולות הגבוהות והמיטיבות שלהם; ואני נותנת להם יד ומסייעת להם להתחבר לעצמם ולפוטנציאל הגבוה שלהם, ולאהוב את עצמם בדיוק כפי שהינם.

אהבת את הבלוג? רוצה לקבל עדכונים למייל?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן