גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

איך מניעים שינוי?

גליה נתן אפשטיין, שינוי, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, לגלות את עצמי מחדש, אנרגיה, טיפול

לקראת השנה החדשה, בא לי לשתף אתכן ולתת לכן כלים איך להניע שינוי מתוך הקשבה פנימית, כדי שהשנה הזו תתחיל עבורכן אחרת.
את המתודה הזו ודרך החיים הזו אני כותבת עכשיו בספר השני שלי.

הדבר הכי קבוע בחיים שלנו זה השינוי.
לפעמים השינוי מפתיע אותנו ומכריח אותנו לשנות את החיים שלנו.
לפעמים אנחנו מניעות את השינוי.
לפעמים אנחנו יודעות איזה שינוי אנחנו רוצות לעשות ולפעמים ממש לא.
והשינוי יכול להיות בכל תחום: שינוי מקצועי, במקום העבודה או חיפוש מקום חדש, שינוי אישי של תחום העיסוק, שינוי זוגי או משפחתי, החלפת מקום מגורים, מימוש חלום והתאמת משאבים עבורו. זה באמת לא משנה התחום, אלא שזה בוער בנו – גם אם אנחנו לא מקשיבות לבערה הזו עדיין.

איך תרגישי שאת זקוקה לשינוי?את תרגישי בגוף עייפות, חוסר מוטיבציה, תרגישי שאת מתפקדת על אוטומט, לא קמה שמחה בבוקר, מגיבה בכעס או בחוסר סבלנות למי שפונה אליך.

אם פיתחה של שנה חדשה גורם לכן למחשבות על שינוי לטובה, אני שמחה לשתף במתודה שלי להנעת שינויים, שמתחילה מהקשבה פנימית, פרוצדורה מפורטת לפני בכלל שאני מתחילה להניע את השינוי בעולם הפיזי. זו הדרך בה אני מתנהלת כל חיי ואשמח לשתף אותה איתכן, גם כדי שתשאבו השראה וגם שתחפשו את המתודה שעובדת בעבורכן כאשר אתן עושות שינוי.
המתודה הזו מתאימה, בין אם אתן יודעות איזה שינוי אתן רוצות להניע ובין אם עדיין לא:

1. להקשיב לגוף – אנחנו מרגישות שהגוף מכווץ, כואב (לפעמים עד כדי כאב כרוני), אין חשק, עצבנות, שינה לא רגועה, לא בא לי – הגוף מסמן לנו שמשהו דורש התייחסות;

2. לבדוק מה האפשרויות הקיימות שלנו: לחקור איזה שינוי מתבקש – מקום עבודה, בעסק, זוגיות ואיזה אפשרויות קיימות עבורנו באותו הרגע, למשל: האם יש לי מקצוע נוסף? מה ההתנהלות הכלכלית הדרושה ממני כדי להניע את השינוי המבוקש;

3. ביצוע מחקר: אחרי שסקרתי את האפשרויות הפתוחות בעבורי אני חוקרת ואוספת מידע. למשל אם אני רוצה להחליף מקום עבודה אז מתחילה לחפש מקומות עבודה, מבררת עם עצמי מה אני רוצה.

4. מה עושים כשאין אפשרויות? – לפעמים אין עדיין אפשרויות פתוחות, למשל כשמיציתי את עולם עריכת הדין, לא היה לי מקצוע אחר שיכולתי לעשות. הייתי צריכה לפתוח בעבור עצמי אפשרויות נוספות.

5. לפתוח או להרחיב אפשרויות: ללמוד, לקרוא, סטאז'; מה שאני עשיתי – הלכתי ללמוד, חקרתי את מה שעניין אותי, התמקצעתי ורכשתי כלים נוספים כדי שאוכל לעשות את השינוי שרציתי לעשות בחיי.

6. בדיקת משאבים ועוגנים: מה יש לי? מי או מה יכול לעזור לי? חלק מהמחקר ומהדרך לפתוח אפשרויות בודקת כי מיכול לעשור לי? מה רשת הקשרים הקיימת? מה יכול לעזור לי – קורס? השתלמות? סטאז' וכיו"ב כדי שאני אוכל להניע בקלות רבה יותר את השינוי.

7. אלימינציה ובחירת המהלך הרצוי / הכיוון – אחרי שבדקי מה האפשרויות, חקרתי, למדתי – אני בעצם בוחרת את המהלך שאני מניעה. לפעמים אנחנו יודעות מה אנחנו רוצות ללמוד אז אנחנו מתחילות בזה. לפעמים, כמו במקרה שלי – לא ידעתי במה אני רוצה לעסוק, אז התחלתי ללמוד, פתחתי עבור עצמי אפשרויות נוספות ומתוכן בחרתי את מה שאני רוצה לעשות.

8. יציאה לדרך חדשה – סגרתי את משרד עריכת הדין שלי ויצאתי לדרך חדשה. הבשלתי לאורך התהליך הזה כך שהרגשתי שאני מוכנה להתחיל בתהליך חדש.כאשר אנחנו עושות תהליך כזה פנימי עם עצמנו, אנחנו ממוקדות ומדויקות יותר במה שנרצה להניע בחיים שלנו, במקום לקפוץ מדבר לדבר, או להקשיב / לעשות מה שאחרים עושים, כי זה נראה מגניב, למשל לפתוח חשבון טיקטוק כי כולם ממליצים וכי יש חשיפה גבוהה – האם זה בכלל משרת אותי?

בתהליך פנימי שכזה, ברגע שאנחנו קשובות פנימה למה שמבקש לצאת החוצה לעולם, אנחנו יכולות לממש מהר יותר מבלי לבזבז אנרגיה ומשאבים אחרים.אשמח לשמוע מה לקחתן מזה, ואם אתן רוצות עזרה או מרגישות שמשהו תקוע, אתן מוזמנות לדבר איתי בוואטסאפ בלינק המצורף: https://bit.ly/3TRA0a8

המרחב שלי נמצא בהרצליה ואפשר גם מרחוק.

מאחלת לנו שנה טובה, מבורכת ומאושרת!

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה, חמלה, מנוחה, איזון
גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

נעים מאד, אני גליה נתן אפשטיין,
אני מאמינה, שכל אישה וכל ילד רוצים מישהו שיאמין בהם ויראה את היכולות הגבוהות והמיטיבות שלהם; ואני נותנת להם יד ומסייעת להם להתחבר לעצמם ולפוטנציאל הגבוה שלהם, ולאהוב את עצמם בדיוק כפי שהינם.

אהבת את הבלוג? רוצה לקבל עדכונים למייל?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן