גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

איך אני מרכיבה תמצית ריח אנרגטית?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, טיפול, העצמה נשית, איזון, ניהול אנרגיה, טיפול מרחוק, לגלות את עצמי מחדש

שאלו אותי לאחרונה על תמציות הריח האנרגטיות שאני מרכיבה, אז החלטתי להרחיב על כך הפעם. איך בעצם אני מרכיבה תמצית ארומטית אנרגטית?

אני מתחילה בלשאול את האישה, מה היא היתה מבקשת להרגיש באמצעות התמצית: בטחון, ריכוז, אהבה, נחמה, תמיכה בשינוי.
לאחר מכן אני מבקשת מהאישה למלא שאלון ארומתרפיה כדי לבדוק אם יש מחלות רקע, תרופות, ארועים שונים העשויים להשפיע על בחירת שמנים. לדוגמא: שמן אתרי אשכולית ידוע כמפרק, לכן אם אישה לוקחת תרופות – לא אשים לה את השמן הזה. אמנם מדובר בתמצית ריח ולא בתמצית לבליעה, אבל עדיין אני מעדיפה להיות זהירה.

בהתאם לשאלון ולבקשה של האישה, אני בוחרת בשמנים שיתמכו בצורה המיטבית וכן תסייע לתסמינים שונים שעלו מהשאלון הארומתרפי, לדוגמא: אם האישה מבקשת איזון, ומהשאלון עולה שהיא מתקשה להרדם בלילה, אבחר שמנים המאזנים ומרגיעים במיוחד.

אני מרכיבה את התמצית בבקבוקון של 10 מ"ל, המכיל שמן חוחובה ואת השמנים האתריים שבחרתי. שמן החוחובה הוא נטול ריח והוא מסייע בשימור הריח של השמנים האתריים.

ואז אני מוסרת לאישה את הבקבוקון. מצרפת לה פירוט של השמנים ומה ההשפעה שלהם, כדי שהיא תוכל להתחבר לתדר שלהם. לפעמים האישה מתחברת מיד לריח, ולפעמים פחות. באמצעות הפירוט אני מאפשרת לה להתחבר לתדר שהיא מבקשת בעבורה, כדי לחזק את התהליך אצלה.

וזה עובד! ומרגש אותי כל פעם מחדש.
מקווה שעניתי על כל התהיות, ואם ישנן נוספות – אל תהססו לשאול!

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ביואורגונומי, ארומתרפיה, חמלה, מנוחה, איזון
גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

נעים מאד, אני גליה נתן אפשטיין,
אני מאמינה, שכל אישה וכל ילד רוצים מישהו שיאמין בהם ויראה את היכולות הגבוהות והמיטיבות שלהם; ואני נותנת להם יד ומסייעת להם להתחבר לעצמם ולפוטנציאל הגבוה שלהם, ולאהוב את עצמם בדיוק כפי שהינם.

אהבת את הבלוג? רוצה לקבל עדכונים למייל?

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן