גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

ביואורגונומי משולב

אני מאפשרת לנשים ולילדים ליצור מרחב מרפא
 בעבור עצמם באמצעות כלים אנרגטיים

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב
גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, טיפול טבעי

אם הייתי מבקשת ממכם לדמיין שאתם הולכים עם תיק גב מלא אבנים וכבד לכם וקשה לכם לנשום. ואז, כאשר אתם מורידים את התיק מהגב, אתם חשים הקלה גדולה, יכולת לנשום בקלות, ואפשרות להזדקף.

זה בדיוק מה שאני עושה בטיפול האנרגטי באמצעות ביואורגונומי – מאפשרת לכם להסיר חסימות שתוקעות ואנרגיות שלא שייכות לכם; ולהניע תהליך של שינוי שיאפשר לכם ולגוף שלכם להגיע לאיזון טבעי ולמקסם יותר מאנרגיית החיים שלכם ומהפוטנציאל שבכם. אני עושה את זה באמצעות ביואורגונומי וארומתרפיה.

הבסיס לשיטה שלי, הוא ההבנה כי רוב הבעיות שאנו חווים (פיזיות או נפשיות) נוצרות בגופים האנרגטיים המקיפים אותנו, ומשם מחלחלות אל הגוף הפיזי ומתבטאות כמחלות פיזיות או כבעיה נפשית.
כלומר ברגע שאין לאיבר כלשהו בגוף או לגוף בכללותו שדות אנרגיה נוצרת מחלה. חוסר אנרגיה יכול לנבוע כתוצאה מפציעה פיזית, מפחד או מטראומה שאדם חווה.

הטיפול האנרגטי פותח את החסימה, מחזיר לגוף את פוטנציאל ההבראה הטבעי שלו ואת האיזון האנרגטי בגוף:

משקם את הגוף האנרגטי וזה עוזר בתורו לשקם את הגוף הפיזי.

התהליך מאתר את שורש הבעיה ומטפל בבעיה ובסמפטומים הנלווים אליה – כך ניתן לשחרר מכאבים ומדפוסי חשיבה שליליים ואמונות מגבילות, הסוגרים אותנו במשך שנים ומעכבים את חיינו ואת התפתחותנו.

במסגרת התהליך אפשר לנוע במרחב הזמן ולאתר טראומות במהלך ההריון, במהלך הלידה, הילדות ואפילו בגלגולים קודמים של האדם ובני משפחתו.

הייחודיות של הטיפול ואחד מיתרונותיו המרכזיים הוא שהאבחון והליווי אינם מצריכים את נוכחות הלקוח.ה ליד המטפל, כיון שהתהליך יכול להיתבצע מרחוק, באופן שהמטפל מזמן את הגוף האנרגטי של הלקוח.ה (שהוא העתק מדויק של הגוף הפיסי),
מאבחן את הבעיות ומטפל בהן.

לפי הצורך, אני גם רוקחת תמצית ריח אנרגטית משמנים אתריים בתמיכה לטיפול האנרגטי.

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי

אם התנסת במספר טיפולים בעבר
 וטרם חווית הקלה או שיפור בתסמינים, אני מזמינה אותך ליצור עימי קשר ולבדוק אפשרות לטפל בבעיה 

באמצעות טיפול ביואורגונומי

שאלות נפוצות

האבחון מתבצע בטכניקת עפעוף העיניים, המאפשרת לחוש גלי אנרגיה ומידע בגופים האנרגטיים.

הטיפול הינו בישיבה ובבגדים מלאים ואינו פולשני. הוא יכול להתבצע במרחב שלי בהרצליה או מרחוק.

אם כבר ניסיתן לטפל בכאב או בקושי מסוים וזה טרם נפתר, מזמינה אתכן להתנסות בטיפול הביואורגונומי.

התהליך מתבצע במרחב שלי בהרצליה או מרחוק

הילינג אנרגטי מרחוק משמעו שאני מלווה מרחוק, והלקוחה מקבלת הודעה על מועד הטיפול אבל אינה נמצאת אונליין איתי במהלכו. היא חופשיה לעשות כרצונה.

לאחר שאני מסיימת, אני מודיעה ללקוחה, ואנחנו מתאמות מועד לשיחה בה אני מפרטת מה עלה בתהליך ובמה טיפלתי.

זה מסייע ללקוחה להתחבר לתהליך ומסייע לי להמשיך ולדייק אותו בהתאם למידע המתקבל ממנה.

הילינג אנרגטי מתאים לכל גיל

התהליך נעשה בלבוש מלא, ללא מגע, תוך כדי שיחה.

שזה לא מוחשי אבל אנחנו יודעים או מרגישים שזה קיים, בדיוק כמו גלי קול שאנחנו לא רואים אבל יודעים שהם עוברים; וכמו האור שאנחנו לא רואים אותו עובר אבל יודעים שהוא עובר ממקום למקום במהירות גבוהה.

זו גם ההבנה שהמחשבות שלנו – הן סוג של אנרגיה: לא מוחשית אך לגמרי קיימת ונוכחת; וכך גם החלומות שלנו, הזכרונות שלנו; כשאנחנו אומרים "הלוואי ש…" אנחנו משחררים אנרגיה ליקום; שתפילה זו גם סוג של אנרגיה אותה אנו שולחים ליקום ומקווים מאוד שהיא תתגשם במציאות.

כאשר אנחנו בלחץ, מחשבות מגבילות, מפחדים שלנו, טראומות שעברנו – בין שאנחנו זוכרים אותן ובין אם לאו, כיון שהיינו צעירים או שהם התרחשו בגלגולים קודמים. כל הפגיעות והפחדים הללו יושבים בשדה האנרגטי שלנו, מחוץ לגוף או בתוכו, כמו משקולות מיותרות בתוך הגוף שלנו. אם הפגיעה היא לאורך זמן ואינה נפתרת, עלולה להתפתח מחלה – שזו הדרך של הגוף לתקשר איתנו שקיימת בעיה ויש לפתור אותה.

כמו כן, קיימים בגוף שלנו מרכזי אנרגיה, הנקראים צ'אקרות, וערוצי אנרגיה – מעין מסלולי הולכה של אנרגיה, הנקראים מרידיאנים.

אני מזמנת את הגוף האנרגטי ובודקת כמה הוא מאוזן; מאזנת מה שנדרש ומתחילה לפנות את המשקולות הפזורות בשדה החיצוני לגוף שלנו או בתוך הגוף.

מה קורה כאשר אני מפנה את המשקולות והתקיעויות הללו?

תדמיינו שהורדתם משקולות מהגוף, כמו תיק גב כבד מאוד, פתאום משתחררת אנרגיה ואפשר לנשום בקלות רבה יותר. ואת האנרגיה שהשתחררה לנו אפשר לתעל להגשמת החלומות שלנו. פתאום אנחנו נושמים בקלות רבה יותר, ואנחנו מרגישים קלילות רבה יותר ויש לנו מצב רוח טוב יותר – לזה אני קוראת רמה אנרגטית גבוהה, אשר מאפשרת פעילות מרובה יותר, אפקטיבית וממוקדת יותר.

בסיום התהליך אני נותנת תרגילי אנרגיה לשימור התהליך כדי שתוכלו לשמר את המצב ולטפל בעצמכם; ולעיתים אני גם רוקחת תמצית ארומטית אנרגטית, המורכבת משמנים אתריים, מותאמת אישית לתהליך שאתם עוברים.

כי לכל אדם יש חתימה אנרגטית ספציפית לו – כמו טביעת אצבע. אין חתימות אנרגטיות זהות, ולכן חשוב לי להתאים את התהליך במדויק לכל אחד. הריח של התמצית מעורר זיכרון רגשי, אשר תומך בשחרור האנרגיה, מחזק את הגוף הפיזי, הרגשי והאנרגטי.

אני לא מלווה כל אחד. אני צריכה לקבל 5 תשובות חיוביות לשאלות הבאות:

  1. האם מותר לי לאבחן?
  2. האם מותר לי לטפל?
  3. האם האדם רוצה להחלים ב-100%?
  4. האם הטיפול יעזור ב-100%?
  5. האם אני המטפלת המתאימה לו ב-100%?

התשובות לכל השאלות חייבות להיות חיוביות וב-100% אחרת אינני מטפלת, ואני מסבירה, שכרגע, אני לא האדם המדויק עבורה או עבורו. אני לא רוצה לבזבז זמן שלי וכסף של אדם אחר – זו חרדת קודש מבחינתי. אני לא נכנסת לשדה אנרגטי של אדם, אם אני לא מוזמנת או יכולה לסייע.

איך אני יודעת לאבחן ולטפל וממי אני מקבלת תשובות?

אני מקבלת אינפורמציה מהיקום, באמצעות עפעוף עיניים. זה החוש השביעי שלי – באמצעותו אני מאבחנת ומתקשרת.

הנפש והתודעה שלנו הן בעלות מבנה של מעין שדה, המתפרש מעבר לגוף שלנו, בדיוק כמו שדה מגנטי מסביב למגנט עצמו.
זו גם הסיבה שטיפול מרחוק עובד, כי השדה האנרגטי שלנו והתודעה שלנו מתפרשים על פני המרחב ואינם מוגבלים למקום או לזמן בו הגוף הפיזי שלנו נמצא. בפועל, הגוף הפיזי שלנו נמצא בתוך השדה האנרגטי שלנו!
תחשבו על חיבור אינטרנט אלחוטי [wireless] אנחנו רואים שאנחנו מחוברים, האינטרנט עובד ואנחנו מקבלים נתונים, גם כשאנחנו לא רואים את הכבלים.

ממש כן!
אנרגיה היא הבסיס לכל מה שאנחנו עושים עם גופנו. הכל זה אנרגיה: המחשבות שלנו, הזכרונות, החלומות, השפה, הכוונה שלנו. כולנו קולטים את האנרגיה של אנשים אחרים: כשאנו אומרים שלאדם יש אנרגיות טובות, אנחנו בהחלט מסוגלים להרגיש את זה.
לכן, לא חייבים להיות אנשים רוחניים כדי שטיפול אנרגטי יעבוד. בדיוק כמו שאנחנו לא צריכים להבין את כל חוקי הפיזיקה, או את עקרונות חוק הכבידה כדי לדעת, שאם אנחנו זורקים משהו – הוא יפול על הריצפה.

מה שחשוב בתהליך זה להיות פתוח לקבל את האנרגיה.

רפואה מונעת בדיוק כמו שאנחנו מצחצחים שיניים כל יום; כמו שאנחנו מנקים את הבית כל שבוע; כך חשוב שנעשה גם טיפול אנרגטי לעצמנו, כדי לאזן את השדות האנרגטיים שלנו, ולשחרר תקיעויות, חסמים ורעלים מהגוף האנרגטי או הפיזי שלנו.

אנשים שכבר התנסו טיפולים שונים אך הבעיה טרם נפתרה או שהקלה משמעותית טרם הגיעה, מוצאים פעמים רבות פתרון במסגרת ההילינג האנרגטי, כיון שאני בודקת את הגוף האנרגטי של הלקוחה גם בגלגולי עבר וגם בהקשר המשפחתי הרחב, ולעיתים מקור הבעיה הוא שם, ואם לא נשחרר אותו מהשורש, יהיה קשה להניע שינוי כלשהו. אנשים הסובלים מכאבים שונים או מרגישים תקיעות וחוסר אנרגיה ורוצים לחפש את השורש של הבעיה.

Be patient with yourself
Nothing in nature blooms all year

גליה נתן אפשטיין, הילינג אנרגטי, ארומתרפיה, ביואורגונומי, כאב

מזמינה אותך להירשם, לקבל בוסט של אנרגיה והטבות ולהתחיל לנהל את האנרגיה שלך ולממש יותר ובקלילות מהפוטנציאל הטמון בך!

דילוג לתוכן